Projekt - Sumo¤
Po seznámení s Robůtkem a programovacím prostředí se můžeme pustit do prvního projektu. Naším cílem bude vytvořit robota, který nespadne z hracího pole. Hrací pople je pokryté černou barvou a jeho okraj oblepený bílou páskou. Když Robůtkovi senzorz detekují bílou pásku tak se otočí a vyrazí náhodně zpět do hracího pole.
K řešení budeme používat senzory odrazu světla, které jsou umístěné na spodní straně Robůtka. Tyto senzory dokáží rozpoznat, zda se pod nimi nachází bílá nebo černá plocha. Než se pustíte do řešení projděte si dokumentaci k senzorům odrazu světla
Kompetetivní zadání¤
Dva Robůtci budou postaveni do hracího pole. Úkolem vašeho Robůtka bude zhodit protivníka z hracího pole a sám z něj nespadnout.
Ukázka jednoduchého programu: